quinta-feira, abril 29, 2010

Day 04: A song that makes me sad

A música de hoje deixa-me nostálgica e com uma sensação de vazio... Não é que não goste da música, adoro-a, mas só a consigo ouvir quando estou mais "pra cima". Se estou de mau humor ou com a moral lá em baixo, ouvir a Book of Days da Enya, seria agravar ainda mais o meu estado deprimido.



Enya - Book of Days
One day, one night, one moment,
my dreams could be, tomorrow.
One step, one fall, one falter,
east or west, over earth or by ocean.
One way to be my journey,
this way could be my Book of Days.

Ó lá go lá, mo thuras,
an bealach fada romham.
Ó oíche go hoíche, mo thuras,
na scéalta nach mbeidh a choích.

No day, no night, no moment,
can hold me back from trying.
One flag, One fall, One falter,
I'll find my day may be, Far and Away.
Far and Away.

One day, one night, one moment,
with a dream to believe in.
One step, one fall, one falter,
find a new earth across a wide ocean.
This way became my journey,
this day ends together, Far and Away.
This day ends together, Far and Away.
Far and Away.

Sem notas celestiais

Sem notas celestiais